Extremt märkliga grejer

Hej.
Alltså. Har ni nånsin haft ett ord på hjärnan? Som en låt, fast bara ett ord? Som är fast i huvudet och som man går och tänker om och om igen? Så hade jag hela kvällen. Jag kunde inte få ut ordet spatula ur skallen. Stekspade. Ibland undrar man ju vad mitt problem är, haha.

Okej, nu till mer normal info. Inte för att denna heller är så normal, haha. Efter onsdagslektionerna känner jag mej inte riktigt mänsklig, denna onsdag var inget undantag. Det känns inte som att jag kommer från tre timmars dans, det känns som att jag har rusat ett maratonlopp, blivit kastad ner för ett berg några gånger, bultats sönder och samman och blivit hamrad på tårna. Typ. Mys att det började blöda från mitt gamla sår från schampoflaskan nu ikväll när vi dansade tåspets också, hoh. Alltså ajaj vad slut jag blir iallafall. MEN dansen var underbar ändå. :) Okej, that made no sense men den är faktiskt det. Älskar det. Och älskar vår nya dans, detta blir grymt!

Nu ska jag se på käka nåt och sen kolla på oc. Imorn peppar vi för skolfotot och hk. :)
Ha det bääääst, puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du, jag kan få precis vad som helst på hjärnan! Några mer onormala men tyvärr återkommande exempel: engelska oregelbundna verb (tecken på att man repeterade dem liiite för ofta i högstadiet?), böjning av spanska verb - alla personer, olika tempus (detta är bara sjukt), och favoriten "Finskt sämskskinn, det sämskaste som finsk" - från Jönssonligen (på Mallorca tror jag) - riktigt riktigt sjukt! Så nej, du är inte ensam ;)

2010-09-01 @ 22:31:19
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHHA, okej det där var faktiskt riktigt sjukt! Men fyfan vad kul, haha! Tur att jag inte är den enda då, hehehe :D

2010-09-02 @ 16:40:53
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Annina

Haha, nääe, Malin, du är inte den enda som får ord att fastna i huvudet! Brukar också fastna på helt random ord och det är så grymt jobbigt :D Nästans värre än en jobbig låt, eller nej föresten, jobbiga låtar är jobbigare än jobbiga ord. det där blev förvirrande .. :P

<3

2010-09-02 @ 19:03:59
URL: http://karlekochuppror.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha, jag vet! Sjukt jobbigt xD Hmm, jo låt är nog faktiskt jobbigare, om den är riktigt dålig iaf ;D hahah ;D <3

2010-09-03 @ 12:35:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0