22:10

Men tjaa. Sorry för uppdateringen, har inte hunnit om nån undrar.
Igår var det dans, det var himla fint. Komponerade på nya danserna, love it! Men nu kommer tiden då min hjärna är påkopplad typ hela tiden, för att komma ihåg och lära mej alla nya steg till danserna, hoho, ska bli skönt när dom är klara. Men satan i gatan vad jobbig den ena kommer bli, anar jag. Men det gillar vi!
Idag var en helt okej dag. Gillade hkn (haha, när gör man inte?), det var grekiskt som stod på schemat.
Efter skolan stack jag till stan med Saine. Satt mest i en trappa och dog av garv över att vi var så trötta och hade så lite liv. Haha, ajjaj.
Sen for jag på dansträning och efter det till farmor och käka middag, mmm.
Resten av kvällen har spenderats med en något nervös Saine, haha gulle! Nu är det bara oc som återstår av denna kväll. Hörs imorn! :)


Lemböte, sommar, lov... H ä r l i g a t i d e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0