Ont

Heeey. Har dansat ikväll, för er som inte visste det. Det var härligt men... min rygg. Har fortfarande förbannat ont. Vet egentligen inte hur jag fick det. Men det satte enorma begränsninar i dansandet, kunde inte böja mej bakåt och knappt lyfta benet bakåt så jättehögt heller. VAD JAG HATAAAAAR. Det är ju det värsta, när alla andra får göra rörelserna fullt ut men nej Malin, du ska ta det lite lugnt med det där och det där och det där.. Åh. Hoppas det går över snart.
Imorn är det tisdag vilket betyder chiiiiill. Och imorn natt sover jag hos Saine, haha! Ber för att vi ska få behålla vår uppfattning... haha okej, det där fattade ni antagligen inget av. Men det blir trevläät.
Men nu blir jag väl kvar här ett tag, sen oc.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0