LÅT MEJ FÖRBLI FRISK!

Hej! Skrev fysikprov nr 2 och därmed det sista i högstadiet, idag. SKÖNT. Det gick nog helt bra (fast.. man vet aldrig med fysik) men stressen de sista minuterna var det värsta jag varit med om. När Per sa att vi fick ta och börja lämna upp och max fick skriva nån minut till hade jag inte ens börjat med den sista 10-poängsfrågan. Skrev i sån racerfart att det inte är sant! Och hann faktiskt. :)

Efter skolan gick jag och Saine till mej först, och sen drog vi oss till Janina, som hade daimcheescake att bjuda på! U n d e r b a r t. Hanna var där också, vi satt och pratade och skrattade mest. :)

Nu kom jag nyss hem, började plötsligt må rätt risigt.. Är helt täppt i näsan, galet trött och helt slut i hvudet. FAN, känner igen dessa symptom; stegring/feber påväg. Men nä, vägrar acceptera det. Är ju säkert bara vanlig trötthet! Kan iallafall inte vila, måste plugga en hel del först och sen ut och fota till digibilden. Det är liksom nu eller aldrig, jag KAN inte skjuta upp det längre. Synd bara att solen håller på att gå i moln, det var så jävla vackert nyss att det inte var sant!! Gud, hösten är fin ibland alltså.

Vi hörs sen!

 
 
Ehm ja, lite bilder från förra projektet, hade skugga som tema hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0