Orkar inte skriva vad klockan är, orkar inte skriva datum, vad fan ska jag ha för rubrik?

Heej! Hade laddat upp med lite bilder att visa på bloggen, så det hela skulle bli lite roligare, men... jag hinner helt enkelt inte. Har fullt upp idag. Efter skolan stack jag på dans, som förövrigt var helt grymt nice! Vi hade improvisering i uppvärmningen, så härligt! Kändes lite som på balettakademien, hihi. Efter det for jag till farmor och åt, sen hem, duscha och plugga som en jävla dåre fram tills nu. Och nu MÅSTE jag fota till digibilden. Jag är inte klar på långa vägar och klockan fucking tickar på!! Haha, nä än så länge lär jag inte bli halshuggen av Rickard i alla fall. Men börjar känna mej lite i riskzonen. Kan ju säga som en lite ful ledtråd att jag krälar omkring på golvet med en lampa, ett stativ och en färgpalett för tillfället! Haha! Kommer såklart bildbomb när jag är klar med detta jävla projekt, som alltid.
Men nu ska jag fortsätta med detta primitiva krypande. Haha, vet ej var jag fick det ifrån.
Hörs imorn! :)


bild från mitt älsklingsplace :) lär bli många såna nuförtiden, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0