dansdag

Hej! Dålig uppdatering jo, men har haft fullt upp.
Igår var då jag och gullejanina på Saines teater. Den var jättebra och Saine var så himla duktig! :)
Sen stack vi ut vid 10, gick runt och träffade massa människor. Mot slutet vart det dock dött, kände bristen på liv komma smygande, haha.. Men sen drog iallafall jag och Saine hem till några och var där ett tag. :)
Imorse vaknade vi vid 12, RISIGAST EVER. Hade varken tagit bort sminket eller borstat tänderna kvällen innan, haha fyfan.
Sen fräschade jag iallafall upp mej och drog hem. For nästan direkt på dunderdaaans! Åh vad det var länge sen. Det var underbart! Efter det iväg till Arkipelag där det var genrep inför ikväll. För ikväll runt 9 tiden dansar vi på Rosa Bandet galan! Ska bli spännande, och grymt kul såklart. Dock gick genrepet rätt.. asdåligt. Hehe, men det hör till. Nu ska jag chilla i nån timme, sen fixa mej och fara och till arkipelag igen då!
Förövrigt har jag haft samma smink på mej i 34 timmar nu, haha satan vad risigt.

Här kommer lite bilder från dunderträningen:





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det gick bra på rosa bandet galan! Jag har sålt lite paket dit åt svenskar :)

2010-10-02 @ 21:34:19
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jo det gick nog helt bra! :) jaså har du det? :D trevligt!

2010-10-03 @ 09:12:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0