Turisten i NY

Nej SATANS FUCKING HELVETE, in my ass att bildjävlarna nånsin kommer upp!!!!!!!

Okej, det kommer den göra. Men inte ikväll. Har suttit i timmar och försökt få upp typ 15 bilder, men det laggar så helvetes. Tar på riktigt 100 år för varje bild. Så jag orkar inte längre. Försöker om nån dag igen, då jävlar ska den upp! Kan dock meddela redan nu att det får bli flera bildinlägg, har så galet mycket bilder.

Annars har jag även kämpat med att få in en hel hög engelskaord i skallen under kvällen, vilket iallafall gick lite bättre. Men vad fan vet jag. Förlåt, är fortfarande trött och slut.
Nu ska jag slänga mej i soffan istället, låter bra i mina öron.

Hahaha fyfan, tillsvidare får ni dessa stiliga bilder! Turisten är framme! Lite får man ju bjuda på sig, right? :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0