101010!

* Skriva klart min bokrecension

* Andra läxor?

* Träffa Sara igen :)

* Packa meeera

* Fixa massor med musik och iPods och grejer

* Flera grejer jag har glömt just nu, haha.

 

... är vad jag har gjort och kommer göra idag! Sara for nyss, var som vanligt kul att vara med henne. :) Nu ska jag börja med allt det andra, hooh.

Ska väl berätta lite om igårkväll också, som visade sig bli riktigt jäkla trevlig! Jag och Saine stack ut och träffade några gotlänningar som hon kände från tidigare, sköna typer haha. Så vi hade kul jo. Har även lärt mej lite polska nu! Har dock glömt allt, hehe.

Jap, men nu ska jag inte sitta här längre. Hörs sen!

 

Haha, 2 sista bilderna :D Vi i ett nötskal! Jag saknar oss! Alfons, Herbert och Börje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0