Tjo!

Efter att jag hade skrivit senaste inlägget kom Fredric hit och skrämde mej haha. Nä men det var trevligt.
:) Sen for jag på dans, den var väldigt bra idag tycker jag. Fast.. den där dansen jag nämnde förut går fortfarande inte så lysande. Haha, efter lektionen bröt iallafall jag och Celinda ihop av garv, det var ju helt jävla galet. Lite nya skämt, lite gamla, och gudars vad vi skrattade!  
Sen skyndade jag hem, käkade, duschade och PLUGGADE. Känns som att radioaktivitet och atomkärnor är allt som kretsar i min hjärna just nu. + Lite danser. Ganska mycket danser... Hjälp.....

Haha jaja, nu ska jag iallafall äta och sen kolla på oc eller Gossipgirl, fan, vilket ska jag välja.. Now we're talking big problems dudes.


ÅÅÅÅNEJ, ooooooookej, detta var droppen. Malin har gått och grävt ner sig och kommer inte fram förrän om 6 månader. SOMMAR, älskade sommar, vad jag saknar dej!
Och hudfärgen är ju också en bidragande orsak till min plötsliga ångest.
Ge mej detta igen!

Kommentarer
Postat av: celinda

ååååååh, vad skulle jag göra utan vår efter-träningen humor? :')

2010-10-26 @ 17:33:30
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, och vad skulle JAG göra? Skulle fan inte överleva! :) Speciellt inte utan björn******, HAHAHAHHAHAHAH! <3

2010-10-26 @ 19:27:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0