Förvirrande.

Så, nu har jag berättat om min underbara resa. Om nu någon orkade ta del av den, förstår om ni inte gjorde det, haha. Idag har jag haft så lite tiduppfattning att det bara är skrämmande haha. IMORSE gick jag runt i New York, handlade dom sista grejerna osv. I mitt huvud alltså. För egentligen var det igår morse jag gjorde det. Och egentligen satt jag på ett flyg hela den här natten. Och hoppade 7 timmar fram i tiden. Så imorse var jag på arlanda. Inte i new York. Men min hjärna får inte in det, haha! Haha, invecklat eller?
Och inatt sov jag max en halvtimme. Går ju fan inte att sova på flygplan!! Så har varit lite lagom trött idag då. Har jetlag och sömnbrist, jag ser ut som rishögens förfader. Haha, titta nu, är så trött så jag bara snackar massa random stuff. Har gått runt och vinglat och sluddrat hela dagen fan, haha. Bilresan till båten minns jag knappt för jag däckade direkt. Men helvetes jävlar var kallt det är här iallafall! I och för sig var vädret inte så jättebra i NY alla dagar heller, men här har det ju blivit Nordpol!
Jaja, väl hemma igen har jag börjat packa upp lite grejer. Det går sådär. Packa upp betyder i det här fallet: breda ut kläderna över hela golvet och smyckena över hela bordet. Ojoj. Men känslan är ändå härlig, när man man har massa nyinshoppade grejer som ska vikas in, eller hur? :)
Nu måste jag iallafall duscha, sen plugga lite. Imorgon, skola. NEEEEEJ. Men ska bli nice att träffa alla efterlängtade människor efter lovet igen!
Så jo, vi hörs imorn! PUSS


Ehh, haha random bild från nån affär @ Times square

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0