Cleaning up


sitter på golvet i mitt rum, har städat och städat och städat... PUH. Men är verkligen inte klar än.
Var iallafall till stan med Saine tidigare, trevligt. Köpte ett nytt Isadora nagellack, älskar det! :) Kan visa sen.
Förövrigt har jag gjort ganska stora framsteg i mitt rum! Hittade en sån där stång som man hänger galgar med kläder på i min garderob! Haha, woho! Har även sorterat alla ringar i en skål, alla örhängen i en annan osv. Har så äckligt mycket småsaker som bara ligger och skräpar överallt. Nu ska jag damma av speglar, hänga upp halsband, dammsuga, sortera mer och bädda.
När jag är klar med fanskapet blir det middag och ikväll hittar jag och Saine på nåt kul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0