Fredagkväll, städning och avancia

Tjo! Har haft rätt fullt upp sen senast, så har inte hunnit skriva något.
Gårdagskvällen blev iallafall riktigt braa, hade jättekul vid de flesta tillfällena. Men sen gick det upp och ner, hehe ajaj.. Har inte så mycket uppfattning, men först var vi iallafall hos Saine dit det kom lite folk, sen for vi ut, till lite olika ställen, och det slutade med att Saine och jag hälsade på några kor, what the fuck.
Men tack alla som gjorde kvällen bra! (:
Idag städade jag och Saine hennes hus först, puuuh. Och vad jag skrattade åt våra drömmar, vi drömmer verkligen helt jävla stört ibland, speciellt Saine! "This is a motive of motivation" HAHA. Jaja, sen stack jag hem iallafall och for sen nästan direkt till Avancia med Celinda, gud vad skönt! Kändes som att träningen behövdes.
Nu har jag tagit en lååång dusch och ska strax fara till gravplatsen. Det är ju Allhelgona. Usch, har varit dit alldeles för lite, känner mig hemsk som inte varit där på ett år...
Ikväll vet jag inte alls vad som händer, är rätt och trött och chillsugen, men vem vet. :)
Vi hörs senare iallafall!
Puss gullen


Aah har ju sån galen bildbrist nu, så det får väl ta och bli två bilder från back in the days. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0