Something I love, and will never stop doing.

Tjenna. Kan för tillfället inte komma på något alls att berätta om idag. Helt jävla vanlig dag. Maten på hkn var iallafall helt apgod. :) Efter skolan kom Saine hit en stund, nu sitter jag ensam och chillar. Dans strax. Och på tal om dans, så var den helt sjuk igår. Mördande jobbig. Var så trött när jag kom hem att jag på riktigt nästan lipade av trötthet. Kändes fortfarande som att jag var helt spänd i mag- och benmusklerna morgonen därpå! Haha, fast vad vet jag. Fick hur som helst även flera helt galna skrattanfall på dansen också. Tror tränaren blev lite trött på mig och Celinda. Alltså, när vi var i omklädningsrummet, det var ju sjukt. Vi skrek av skratt och gjorde allt från att ha allsång med Coldplay till att dansa disco till 80-tals hits, till att shaka loss som fan till Justin Bieber. Härligt är bara förnamnet. Är det nåt jag älskar så är det att ibland bara vara riktigt jävla.. onormal. Och tack Celinda för att du får mig att garva så jävla mycket!
Kimberly var också på besök igår, var himla kul att se henne igen! :)

Oj, nu blev det en hel massa danssnack. Förlåt. Det får man helt enkelt leva med om man är så söt att man vill läsa min blogg. Kan liksom inte sluta höja denna underbara sport till skyarna! Okej, det där var antagligen det fulaste uttrycket jag har använt i hela mitt liv. Men dans, det är liksom... dans. Fattar ni? Hahah. Och jag fullkomligen ÄLSKAR det, fast det vill döda mig ibland. :)

Jajja, ikväll kommer Saine hit och vi ska plugga som två cpn! Sen sover hon här också, och imorn sover jag hos henne, hoho då ska vi ha kul!

Hörs!


Celinda och jag i ett nötskal! Haha minns fortfarande när jag skulle klättra ner därifrån! Det gick ju inte sådär överdrivet bra.
(mycket gammal bild)


Kommentarer
Postat av: celinda

aaaw, inget slår vår humor i dansskolan alltså! :') <3

2010-11-04 @ 19:38:59
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha,INGET!! :D <3

2010-11-06 @ 23:25:04
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0