There's no sign on the road so I never stop, can you catch me?

Gårdagskvällen började med att jag var på så dåligt humör att jag kunde ha bränt ner stan. Haha okej, inte riktigt. Vet inte ens varför jag var så nere. Blev iallafall mycket bättre sen. :) Var ut och gick och lyssnade på grymmaste peppmusiken, sen kom jag hem, fortsatte lyssna på musik och dansade tills jag var heeelt slut. I LOVE IT.
Broken heels är en av favoriterna just nu, Erica fick mej att upptäcka den för ett tag sen. Så jäkla pepp, och skulle vara helt jävla GRYMT att ha en hel dans till den! Dessutom är texten så jävla bra, perfekt att tänka om man är pissed off på nån, haha.
 



Idag
har jag insett att mina ögon återigen har drabbats av ögoninflammation, får det hela tiden på vintern känns det som. AJ fyfan vad ont det tar. Annars var skoldagen också rätt jobbig i början, dog av trötthet. Och så hoppas jag verkligen att Saine mår bättre snart! Men sen vände dagen ändå lite, och blev helt nice! Hade skrinning och det var till och med jäkligt kul! Har nog ALDRIG i mitt liv tagit en match på så blodigt allvar. Det var som att mitt liv hängde på att hindra motståndarna (främst Emma, hahaha) att göra mål.
Efter skolan var jag med Ida, var ett tag sen! Det var himla trevligt att umågs med henne igen iallafall!:)
Nu sitter jag och har lite ångest. Har inte mått bra idag, har ont i halsen och känns som jag har stegring. Skämtar nån med mej eller? Ska jag bli sjuk igen? Hann ju typ inte ens bli frisk? Haha. Men drar på dans, kollar på och är kanske är med och övar lite. 3 timmars hårdträning känns dock som det enda som behövs för att få min kropp att kollapsa nu, så vi chillar lite.
Ha en bra onsdag, och första december (!)






Kommentarer
Postat av: Saine

Vad var det jag sa om ögoninflammationen? ;) TOLD YA! Nej men, hoppas det blir bra snart! Och btw, ska vi ses en stund imorn? :) Vi är ju "lediga" såatt. Puss!

2010-12-01 @ 17:57:45
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehehehe, joatt jo :D Tacktack, det får vi hoppas jo! :) Alltså är inte helt säker att jag hinner, ska ju städa massa och har dans sen på dagen också.. :S Puss! <3

2010-12-01 @ 18:38:40
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0