16:04

Tjaaa, tungt med måndag. Fick iallafall ut betygen och är helt nöjd! Har även påbörjat ett uppdrag: Hålla käften på matten. Gick rätt okej faktiskt! Rätt fult då jag bara satt och viskade med folk när alla andra var värsta högljudda, haha! Mellanmålsrasten var också rätt märklig idag. Ibland måste jag och Saine helt enkelt bara få ut all konstighet som bor inom oss. Haha.
Nu ska jag.. äh vafan, har ingen aning om vad jag ska göra nu, men SEN ska jag iallafall på dans! Orkar inte låta nån sjukdom stoppa mej mer nu. :) Fasen vad jag längtar. Idag, speciellt på kemin, när jag satt och lyssnade på musik blev det nästan jobbigt att bara sitta stilla. Ville bara byta ut kemirummet mot en stor tom danssal och härlig musik och bara få ut allt!

Yesyes, men ha en bra dag allaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0