Wohoo

Hej! Galet skönt med fredag, den här skolveckan har varit rätt jävlig. Idag har jag ägnat två timmar åt att lyssna på massa FN-snack och sen några tråkiga lektioner till. Känns även som att mina hostattacker har ekat över halva skolan var tredje sekund. Och en annan jobbig grej: Vi skulle ha fått våra betyg idag med såklart fuckar det till sig, så vi får dem på måndag. Åh, ville ju se vad man får i avgångsbetyget på vissa ämnen. :(

Jaja, nu ska jag kanske fota lite. Haha, orkar inte ens bry mej om att nämna nåt ironiskt "lycka till" till mig själv.
Tänkte också ta och göra en lista med vad man ska köpa till alla i jul. Håhå... Missförstå mej inte, jag älskar julen och jag älskar att ge saker till folk och göra dem man tycker om glada, MEN. Det är ju så stressigt! Jag stressar typ sönder mig själv varje jul. Haha, men vem gör inte? Så nu ska jag försöka planera lite iallafall. Kom på att tre dansuppvisningar väntar runt hörnet också. Det är också LYCKA det, ren och skär LYCKA! :)

OCH, imorgon är det lilla jul! Jag är en äkta traditionsmänniska, och är det nåt jag längtar till så är det lilla jul. Det är fan bäst. Då känner man liksom att julen börjar och så får man mysigaste stämingen också, fan vad härligt!





Haha, inte sån jävla julstämning i bilderna.. Men det tar vi imorn, då laddar jag upp mer sånt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0