Byebye Ålandstidningen

Tjoo! Imorse vaknade jag med ett ryck av en dröm om att nån rysk tjej bodde i vår källare utan att jag visste om det, och så sprang jag rakt in i henne i garageöppningen en dag, och gud vad vi skrek! Haha, ibland undrar man....

Jajja, sedan gick jag somvanligt ner och bläddrade i Ålandstidningen, såg att min första publicerade bild tydligen var fotad av "Sara", haha! Inte första gången mitt namn blev fel på Ålandstidningen, det har nästan blivit som ett internskämt det nu haha! Fick mej iallafall ett gott skratt, men det är en lång historia allt det där...
Men hur som helst, idag var då sista dagen på Ålandstidningen, fyfan vad synd det är. Dagen har iallafall bestått av besök till KHS, besök hem till en kvinna som pysslar ihop sina egna paket typ, (och en nästan krock där emellan, shit vad halt det var!) intervjuer med massa folk i skolan (Herregud vad barnen i lågstadiet var gulliga!! Alla ville vara med i tidningen, haha), redigerande och massa fixande på massor av bilder och, tillslut, det smärtsamma avskedet.... Haha nä men, det var jäkligt tråkigt att gå därifrån... Satt kvar och redigerade bilder på övertid med flit för att jag inte ville gå hem, haha, då är något lite sjukt. Fick iallafall en bild på mej då jag somnade i bilen en dag (HAHA), en cd med alla andra bilder och en såndär t-shirt med tryck på äkta åländska av dem på tidningen, haha. Gud vad jag kommer sakna detta nu!!

Om ni missat det tycker jag den här veckan har varit tummen upp!!! :D Haha

Men nu är jag lite ledsen
 
.. men samtidigt glad, för ikväll ska jag till Emelie och Fredric! :) Det tycker vi om.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå, vad stär det på tröjan?! Jag älskar riktig åländska :)

2010-11-19 @ 17:38:04
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh jag kände precis likadant, satt kvar där och skicka över alla bilder till min mejl, redigera bilder och surfa på nätet, ville inte gå därifrån men sen så var det bara att ta bussen hem :( usch blev helt tårögd i ögonen :/ Men hoppas du har haft det superbra! måste kolla nu i tidningen efter dina bilder :D

2010-11-19 @ 19:04:34
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahah,:D Hanna! Det står: näänää, va fä ja sku ba nää ti sällää å skaffa lite blä-vää till Bubba, vi sku tää, men så blidde de inga fää så vi ba näänä, så ja ba "kom igää vi går ti garää" och vafan.. här står man

Sara: Aah förstår dej :( ! Fan vad sorgligt! Jo det hade jag verkligen, du med hoppas jag! :D Hihi :D

2010-11-20 @ 20:46:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0