Digibild.

Hejs. Sitter i datasalen och har digibild. Ska visa lite bilder och sen förhoppningsvis få smita hem. :)
Idag skrattade jag som en dåre och så skrev jag finskaprov, och det känns just nu som att jag aldrig skrivit ett sämre prov.. Aj. Men vi får väl se, kanske att det gick bra iallafall, jag vet inte.
Efter skolan ska jag kanske vara med Saine tror jag. :) Och kvällens planer är extremt oklara, däremot är morgondagens lite klarare: Då far jag antagligen över till Estocolmo. :) Är i ett galet, krävande, akut behov av vinterskor. Tår som förfryser varje vinter + en kommande vinter som sägs bli den kallaste på 1000 år + converse är ingen bra kombination.. Julfestklänning vore också trevligt att hitta, men vi får väl se. Detta år SKA det inte bli nåt impulsköp som alla andra har och som man stressinhandlar en vecka före julfesten, nej, i år ska det planeras!
Men nu har jag visat bilderna (dog lite!!) och nu drar jag hem fort som fan!
Puss


Haha aw, en gammal bild på mej och min syster, Saine. Lemböte, sommar, vi två. :) Härliga grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0