TJENA



Hör och häpna, jag redigerade faktiskt några bilder till digibilden sen! SHIT vad stolt jag är över mig själv just nu. Var så kul när jag kunde använda lite grejer jag lärde mej på praon.
Sen dess har jag bara kollat oc, duschat och hostat. Av ALLA host-varianter det finns (och det finns MÅNGA) så är nog fan rethostan den värsta. Ni vet, när det kliar som fan i halsen var femte sekund och man bara måste hosta, frivilligt eller inte, och sen knappt kan sluta.
HAHA, lite SMÅTT patetiskt detta, varför inte starta en förkylningsblogg Malin?! :D

Jaja, nu ska jag återvända till Newport, Orange County, California (alltså kolla OC) 


Kommentarer
Postat av: hanna

sv; hmmmmmmmmmmmm, om jag minns rätt så är alla dom här från lipsy men inte från hemsidan utan jag hittade nog alla på polyvore.com (: heheh, men visst är dom trevliga :)

2010-11-25 @ 20:04:45
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha okej! :D Joodu, det kan man lugnt säga! :)

2010-11-25 @ 20:42:12
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0