Nice dag!

Hej! Gosh, I love my job! Haha det där lät fult, men jag trivs som fisken i vattnet på Ålandstidningen. Längtar redan till imorn. Idag var fasen ännu bättre än igår! Dagen har bestått av redigering av mina brandbilder (de kommer antagligen upp på Ålands hemsida), intervjuer med massa folk på stan, fotande på Alandica, gluggskrivande, intervju och foto med Simon och Beman, och en tur ut till Sund/Saltvik, hehe. Så jäkla kul! Var även och lunchade (haha, känner mej som Blondinbella eller nån när jag använder det ordet. I och för sig... så har jag aldrig använt det förut. Haha) med Janina. Ida jobbar ju där så det var trevligt. :)
När jag kom hem vid 4 (har jobbat en timme "övertid" båda dagarna nu, men det gör iiiinget alls) så fick jag besök av min kusin Sara! Vi lagade mat och snackade, vilket var himla trevligt, som alltid med henne. Gillar våra planer att åka till Sydamerika när jag fyllt 18, hehehe.
Nu är jag trött. Känns så annorlunda mot skolan, nu är det som att det är fullt upp från morgon till kväll, bokstavligen. Puh. Så nu blir det lite hängande vid datorn och sen mitt livs kärlek: Gossip girl!


eääh, ett år gamla bilder,hohoooo...

Kommentarer
Postat av: Sara

ja vet, man vill gärna jobba övertid, alla är så snälla med en o så!

Var äter du lunch någonstans?

2010-11-17 @ 20:43:46
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Mm, eller hur! :D Lite olika, en gång hos mej, en gång hos janina, en gång på stan och en gång köpte jag bara nån sallad och käkade på vägen :P dudå? :)

2010-11-18 @ 14:34:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0