MYSIGT

Hej, och glad lilla jul! :) Älskar denna dag alltså, helt galet mysigt.
Gårdagskvällen var också riktigt jäkla mysig den, tack för den Saine! :) Och INSE vem som har rätt. ;)
Inatt hostade jag som aldrig förr, fyhelvete vad jobbigt. Men fick ändå sova lite sen, skönt det.
Nu har jag nyss kommit hem från julmarknaden i Kastelholm. Far dit varje år, det är lite tradition, hehe. Också det helt sjukt mysigt. Speciellt i år, då det är fullt med snö! Nu ska jag börja julpynta lite här, äntligen!
Ikväll ska jag och Saine ha en äkta mys-jul/vinterkväll! :) Sen får vi gäster också, så kommer antagligen käka ihjäl mej. Och senare ikväll/inatt blir det antagligen att mysa och börja kolla på One Tree Hill, som jag fick i lillajulklapp! :) HAHA, tror jag har använt ordet "mys" fem gånger nu. Men det är helt enkelt det bästa att beskriva lilla jul med, MYS! :)
Ha en finfin dag!













Lite juliga bilder jag tog på Silverskär här om veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0