"Lämna alla andra tankar utanför dörren. Nu är ni här och här behöver ni bara dansa."



Tjenatjena. Var på dans ikväll, började dock må rätt dåligt efter hälften igen. Vafaan. Men jaja det gick nog helt bra annars! Snart är det uppvisning och jag känner en sån PRESS!! Galet alltså. Men kul ska det bli, blir helt lycklig.
Annars var jag rätt trött under träningen också. Ett exempel är när Blanca hade svarta kläder och tyckte det skulle bli weird att uppträda i helt vita.
Jag: Ja men det blir ju en bra......... avskiljning...?.... Utböjning...??
Blanca: Du menar omväxling?
Koll på svenska språket, det är vad jag har ikväll alltså!

Nu har jag käkat och duschat och slogs precis av tanken att vi har läxor till imorn. Satan i gatan. Jaja, tar väl och plågar mej själv ett tag då, sen blir det oc!
Pusspusspuss

Angående rubriken, det var nåt liknande min danslärare sa idag. Det lät så härligt, blev helt lycklig inombords.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0