Jag lider med Janina

Haha, inte min rubriksidé, (ni kanske vet hur FREAKING svårt det är att komma på rubriker?) men det stämmer ju faktiskt, av flera orsaker!

Men att, hej hörni. Helt okej skoldag. Slapp lite matte och lite finska tack vare tandläkaren. Var fan nervös före, men det gick helt bra där, inga hål haha. Men däremot har jag typ visdomständer på väg ut, och satan, är det inte dom man måste dra ut?!??!??! Haha, hoppas inte.
Annars då. Hade skeppsbrott på gympan, och fast det känns lågstadieaktigt är det fortfarande lika kul och chill! :) Och Emmas kommentar när hon och jag gjorde spagat fick mig på extra bra humööör.:))
Nu sitter jag här, ensam. Brukar vara med Saine på onsdagarna, men hon fick grymmaste huvudvärken, stackarn! :( KRYA!
Så tar väl och chillar lite då. Ska nog ta mig ut på en promenad och läsa på prov lite också, nu när jag ju har tid.

Hörs!


Detta ställe låg jag och drömde om på avslappningen på gympan idag... Ååååh. LYCKAN är ju att jag kanske är just där igen om 4 månader!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är inte säkert att man måste dra ut visdomständerna :) Jag har 3 stycken, den fjärde vet jag inte om någonsin tänker komma ut, och två av dem är helt perfekta, men den tredje är lite sned, så jag funderar på att dra bort den ändå, även om det inte behövs... Det fastnar alltid mat mellan den och den andra tanden och det är SJUKT irriterande! :P

2010-11-03 @ 17:11:53
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

JAAAAA, vilken lättnad! Tack för att du berättade detta Hanna! Haha! :) Usch, det låter inte kul i och för sig :b



2010-11-04 @ 14:41:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0