Fan

Vaknade upp med lock i öronen och den där obehagliga feber/stegringskänslan imose. Tror dock inte jag har feber nu, så tänkte ändå försöka fara och vara statist på Simons och Joels och companys inspelning till deras nya film. Men det blev inte av, då Janina rådde mej att vara hemma på grund av den störda kylan utomhus. Men neej, ni som känner mej vet hur jag är: dåligt samvete för allt. Så nu har jag ångest.
Jaja, blir en lugn dag idag nu då. Första advent är det, och finaste vintervädret ute, härligt. Dagens planer är mest att tända ljus, dricka glögg, försöka bli frisk och fota lite.
Ha det!





lite isiga/snöiga bilder från förra året

Kommentarer
Postat av: Edvin

...? "idag ska jag tända ljus, det kmr nog bli skitkul" :D:D:D:D:D:D:D:D :H



?BWAHAHHAHAHAHAHAHA

2010-11-28 @ 11:55:39
Postat av: Malin

Alltså VA?? Har inte skrivit att det ska bli skitkul? Och dessutom menade jag ju bara bara första adventsljuset? :)

2010-11-28 @ 12:00:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0