It's my life, and this is how I wanna live it.

TJOO! WOHOOOOOOOOOOOOOOVADJAGÄRGLAAAD
Hela dagen har varit full av dansdansdans, övningar, uppvisningar, fail, asgarv, pepp, oro, smärta (i benet), lycka och tusen andra saker! Men jag säger bara: DET VAR SÅ DAMN KUL!
Har varit på Islandia från halv 9 imorse tills nu.
Har haft två genrep och två uppvisningar. Men på genrepen var det nästan fullsatt så de var nästan också som uppvisningar.
Var nervös som en jävla dåre före ALLA. Men ändå älskar jag känslan före. Man är bara i sin egen värld, så jävla koncentrerad. Man vet att oavsett om dansen är jobbig som fan så kommer man inte tänka en sekund på hur trött man är när man kommer ut på scenen. Och oavsett hur många som kollar så kommer man glömma alla när man står där sen. Precis så var det.
Och när jag väl stod där sen, med ett helt Islandia fyllt framför mej, hundra lysande mobiler som vaggade fram och tillbaka i luften, en enrom kör som sjunger, då var jag så jävla lycklig. Jag ÄLSKADE det. Jag levde!
Det enda jag kunde göra var att dansa gärnet och le helt lyckligt.
Älskar allt som dansen ger mej helt enkelt.
En enorm fail måste jag dock nämna. När jag och Ella skulle springa förbi varandra så blev det sådär att man inte visste vilken väg man skulle ta, så vi stod där och tvekade i hundra år, tills vi rusade rakt in i varandra. Jessus vad jag garvade efter det! Och så många blackouts som jag har fått idag har jag nog aldrig i hela mitt liv fått! På genrepen var det helt sjukt, hela tiden bara "Okej.. Och vad fan händer nu?"
Och scenen... Den var... liten. Mindre än minst. Haha, det gick också riktigt bra.
Och så lyckades jag (SÅKLART) sträcka mitt ben/höft. Det tog PIPPI.
Men men. Åååååh, nu är jag helt överfylld av energi från dansen!
Haha, men nu ska jag sluta babbla om dansen.. Hoppas ni överlevde mitt tjat. Nu ska iallafall Saine och jag ut. Det blir nog fest, woho.
Shysst att man är färdigt fixad också. Vi fick nämligen håren lockade och grejade av en frisör och ansiktena sminkade av nån slags make up artist! Det var frääänt.
Så att ja, vi hörs nog imorgon! Ni ska även få massa bilder från dagen nån gång!
Just det, det blir inge Sverige imorgon heller. :(
Men istället far jag till Idas stuga, och det blir great det med! :)
Nu får ni ha det så jäkla bra hörni!
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅh vad bra skrivet, man blir så glad

DANS DANS DANS! :D

2010-05-07 @ 23:01:54
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi taack! INGET SLÅR DANSEN! :D:D

2010-05-08 @ 08:19:07
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: A

god morgon. (:

2010-05-08 @ 08:30:03
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0