Sommaren verkar vara tillbaka

 

Goddagens. Idag var det sista vanliga måndagen före sommarlovet, och det innebär: SISTA SYSLÖJDEN EVER! Min lycka är total. Dock gick den sista timmen något åt helvete, skulle laga en tröja jag hade failat med, men istället flyger spolen ur den jävla symaskinen, tråden korvar sig till en jävla boll och jag blir så sur så jag håller på att börja lipa. Mycket lyckat!
Annars var väl dagen rätt okej. För att vara måndag, måste påpekas. Vädret är iallafall underbart, fyfan vad skönt.
Efter skolan var jag med Saine. Vi gick till stan men hade inget att göra, så det vart lite lamt.. Haha, men hon är rolig ändå. :)
Nu kom jag just ur duschen. HAHA, orkade inte bli HELT risig, så vet ni vad jag gjorde när jag tvättade håret? Jag hade simglasögon på mej. Japp ni läste rätt. Förstå hur fult det var! Haha, men nu är mascaran kvar på plats iallafall!
Ikväll ska jag till Saine, vi hittar nog på nåt kul som vanligt. Och förresten, om några timmar är det juni, och sommar! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, smart där med simglasögon + mascara xD



o jaa, snart är det SOMMAR :D lr iaf sommarmånad ;P

2010-05-31 @ 17:45:49
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHA, eller hur! Nä skoja, hehe xD Jäkligt fult :P

Jaaaa, wohooo1 :D:D Det gillas!

2010-05-31 @ 19:41:12
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0