things are gonna be okay.

men just nu känns det länge dit.

Hej. OMG vilken rörig dag. Allt har gått från att vara lite smått åt helvete, till att bli lite halvkul, till att bli bra och sen till att bli rent åt helvete igen. Vissa stackars patetiska fanskap undrar man ju över. Jag har nog med mina egna problem just nu, okej? Jag är fan inte perfekt, JAG VET. Jag vill helst inte bli påhoppad av andra deusstom.
Jaja, dagen har gjorts bättre av mina underbara vänner, vad fan skulle jag göra utan er?♥
Sen gillar jag också när Saine och jag skulle gå ner för en trappa idag, och vad tror ni hände? Vi failade störst ever såklart. Av nån underlig anledning så gick vi och höll varann i handen (haha). Men direkt när Saine tog första steget i trappan så klev hon snett och började halka neråt, samtidigt som hon drog med mej. Och varje gång vi verkade ha återfunnit balansen så snubblade vi igen, ända tills Saine fastnade i ledstången och blev hängande ut över den, och jag kastades ner på golvet i en hög, haha! Det fula var att vi dessutom va helt knäpptysta när vi föll, och att det tog hundra år innan vi slutligen brakade ihop, haha! 
Just nu sitter jag och vet inte riktigt hur jag mår. Eller okej jo, jag mår sämre än jag gjort på länge. 
Orkar fan inte. Åt helvete, med allt. 
Men sånt känns så bittert att skriva på bloggen. Så, jag mår fint, okej?
Nu ska jag snart på dans, det är underbart. Och då ska jag inte tänka på nåt annat. Dansen betyder så jävla mycket. 

Isn't it always perfect at the start?
Isn't it the best damn thing that you've felt in your heart?
Doesn't everybody say we will never part?
Well i'm no different, never thought love was this hard
Til' the rain starts to pour down
And it makes me wanna call out
Stop this train I wanna get off
There's no way I can carry this all
Let me off

Claude Kelly-stop this train

 

Kommentarer
Postat av: Saine

Malin, jag älskar dig så fans mycket. Inte ska du gå runt och bry dig om alla jävla cp:n som kommenterar onödiga saker om grejer dom inte har ett piss med att göra! Du förtjänar bättre, mycket bättre. Önskar jag kunde ge dig en stor kram nu och få dig att skratta :) Somsagt, livet är som en brustablett, det löser sig! och jag står alltid vid din sida. <3 puss zimba.

2010-05-03 @ 16:14:47
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: sofia

vet inte vad det handlar om, men det blir nog bra.

<3 (:

2010-05-03 @ 16:24:23
URL: http://itssofia.devote.se
Postat av: amanda

gumman , du vet att du kan prata med mej om du vill ? <3 jag älskar dej :*

2010-05-03 @ 17:24:25
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Saine, du är så jävla bra, och jag vet inte hur jag skulle klara mej utan dej.

Och nä jag vet, försöker låta bli men det är så svårt. Fan, sitter här och lipar för att det är så gulligt , det du skriver. Mm, det löser sig. Älskar dej nu, imorgon och för alltid! puss nala <3

Sofia: Vi kan snacka om det sen nån gång, men tack vännen! Betyder jättemkt att du bryr dej! <3

Amanda: Jo, det vet jag, tack för att du finns gulle <3 Älskar dej med! :*

2010-05-03 @ 18:35:40
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Saine

Jag skulle inte klara mig utan dig heller Malin. Skulle fan sluta med att jag blev nån bitter kärring som satt hemma bakom mina glasögon och aldrig skrattade. Du lyser upp mina dagar och du är den finaste vännen man kan ha <3 nu, imorgon och föralltid, det är så det ska va :) vi ska alltid vara vi. dom med cpigast humor. dom som alla ger sneda blickar åt när vi garvar somfan, haha :) vi är bäst <3 älskar dej zimba <33

2010-05-03 @ 18:50:10
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: celinda

finaste vän, det fixar sig! du är bäst, det vet du va?

<333

2010-05-03 @ 19:13:17
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Sara

vet precis hur det känns, inge kul alls :/

men hoppas ni e vänner.. ja vill inte tränga mej på lr någge men ja går igenom samma sak, aldrig kul, men då e de bra att de finns dans, då man kan dansa sig bort o inte tänka på verkligheten :)

Ha de bra!!

2010-05-03 @ 19:28:06
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Saine: HAHHAHAHAHAH, till och med när vi inte är tillsammans får du mej att garva som en dåre!! Du är så jävla härlig Saine :D Precis, ALLTID. Vi som bara behöver kolla på varandra så bryter vi ihop av garv och vi som alla tror att är mentalt efterblivna :D Vi är bäst, och jag älskar dej så jävla stort nala! <33

Celinda: Tack världens bästa, finaste och gulligaste Celinda, du betyder så jävla mkt. Och du ska veta att det är DU som är bäst. <333

Sara: Tack för att du bryr dej, det värmer jättemkt! Usch, stackars dej! Inte kul det alltså :( Mm, jag kunde inte hålla med mer! Så underbart! Tack, du med! <3

2010-05-03 @ 19:33:02
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Saine

Hahaha! Kommer aldrig att glömma dig, vad som än händer. När jag ligger på dödsbädden ska jag tänka på svendagen och dö med ett leende. <3 jag ska komma ihåg alla våra fina minnen. allt. för vi kommer alltid vara dom som folk tkr är störda i huvudet, hur normala vi än försöker vara :D haha. tack för att du hjälper mig att inte bli en bitterkärring och att inte ruttna inombords :) för du lyser upp mitt liv! älskar dej <33

2010-05-03 @ 21:35:47
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Saine: Och jag kommer aldrig att glömma dej, och jag ska se till så att vi möts igen i nästa liv dessutom, kanske med en ny humornivå då till och med? :D För jag vill inte va utan dej, du är så jävla bra! Hahahaha yes! Tack själv för att du låter mej få utlopp för min stördhet och vår humor, du gör mej så jävla glad saine! :D Älskar dej <3<3

2010-05-04 @ 18:13:03
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

e int riktigt säker på att jag vet vad de handlar om, men de blir nog bra ska du se! :) <3

Du är bäst,DU är som solen själv, du sprider solsken!!! :D

Hoppas allt blir bra! :)



2010-05-06 @ 16:08:11
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaaw, tack francine! Tack för dom snälla orden och tack för att du finns! :D Om nån är bäst så är det DU! Blir så glad av dej :D <3

2010-05-07 @ 07:06:07
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0