Jävligaste dagen i veckan.

Tja! Måndag idag, det suger stort. Men överlevde skoldagen iallafall, och nu har jag bar TVÅ SYSLÖJDSTIMMAR KVAR! Ren lycka.
Och vad fan är vädret?! Kallt som fan ju.. Jag som började vänja mej vid att gå till the beach med Saine efter skolan hela tiden.. Hoppas det vänder.
För tillfället är Janina här, det gillas. Vi har gjort lite filmer... KANSKE vågar ladda upp nån här.. Hehe, får se.
Gårdagen var helt nice. Var i Uppsala, hälsade på släktingar, tillbringade hundra år på Jula och Rusta och sånt + köpte lite stuffs. Konfirmationsklänning, linnen, t-shirt, leggins, underkläder och en ring. Jo att, har verkligen fått shoppa himla mycket senaste tiden.
Ikväll blir det bilogiprovsplugg. MÅSTE verkligen koncentrera mig nu. Blev lite avskärckt av mattefailen, så nu vill jag verkligen kunna det här. 
Annars så har en liten lätt depression sänkt sig över mej under dagen.. Dansen. FAN vad jag saknar den, redan. Kommer inte klara mej utan den. Nä, nu hivade jag upp benet på närmaste stol och började stretcha, bara för att jag fick sån ångest, haha! Det är så underbart att stå på scenen, och efter stipendiumet belv man ju bara ännu mer PEPP på att träna och satsa.. Fan. Men dunderdansen fortsätter, såg nyss att det kommer massa uppvisningar snart! WOHO! 
Nu hörni.. Nu ska jag läsa om gener. 
Puss på er!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0