Härligt

Wohey, ännu en jävligt underbar dag. Älskar denna vecka alltså!
Skolan var dock lite jobbig, blir galet stressad av alla projekt som måste in, och alla mina papper försvinner hela tiden..
Jaja, efter fanskapet for jag och Saine till stranden, tredje gången för mej den här veckan, DET GILLAS. Vi låg och solade, åt vindruvor och fruktyoghurt som vi hade köpt, läste VR och simmade en gång. Underbart nice är allt jag har att säga.
Sen gick vi runt på stan lite, bl.a. till polisen med en kamera som Saine hittade på Lilla Holmen. Fint också att poliserna måste komma ut och säga till oss då Saine satte sig på mej pakethållare direkt utanför byggnaden.. Haha, smarta är vi jo!
Sen satt vi bara på en bänk och snackade och bara var lyckliga över hur bra livet plötsligt hade blivit igen.
Nu ska jag snart käka middag, sen far jag till Janina för att umgås med henne och Saga. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0