Tjaaa.

Sitter här helt proppmätt efter en supergod middag på åss. Tydligen lite försenad morsdagsmiddag, hehe.
När jag kom hem hoppade jag i (eller okej, nu ska vi vara realistiska, jag klev nog mera i) mjukiskläderna och satte mej här. Fast jag inte kan nåt av fysiken typ. Men måste ju vara trogen bloggen min, right?
Denna dag har nog varit helt bra. Har hittat mitt drömyrke! Eller okej, inte drömyrke kanske, men nåt jag verkligen skulle kunna tänka mej att jobba som.. förutom att bli dansare och resa jorden runt då. Hehe, men hursomhelst, det är yrket art director jag snackar om. Tycker det vore nice. Ifall nån undrar, haha.
Efter skolan stack jag till stan med Saine, köpte mascara och nagellack. Sen gjorde vi den roligaste ringsignalen ever, finns inga ord för hur mycket jag garvade åt den! Strax efter det mötte vi Ebba och gick och fikade med henne. Ännu mera asgrav kom det då, haha! Trevligt var det iallafall.
Nu sitter jag somsagt här och har lite pluggångest..
Måste börja läsa nu. Men kommer säkert upp lite inlägg igen senare.. Far och shoppar nu på lovet, så kommer kanske lite grejer jag ska hålla extra utkik efter när jag är i Stockholm. Kanske.
Tills vidare så kommer lite "look of today", hehe.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Men kan du sluta vara så söt unge! :P

2010-05-11 @ 22:05:00
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, jo det kan jag lätt, för jag är inte ens det! (A) :D om nån är söt så är det förfan! :D

2010-05-12 @ 07:39:55
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0