Take me away

Tjo!
Igår kom jag och Ida hem från hennes stuga, NÅGOT RISIGA. Direkt då så for jag ut till mormor&morfar på morsdagsmiddag, jessus vad jag åt, haha.
Efter det kom Ida hit, vi var ut och skrev naturdagbok och så bloggade vi lite, hehe.
Idag är det måndag och i skolen ville jag stundvis bara lägga mej ner och dö för att.. Äe, men det ceppade lite. Haha.
Sen blev det ändå rätt bra, överlevde syslöjden utan dampattacker! WOW!
Och tyskaprovet made my day.
Idag var även en sån dag då jag bara gick omkring och drömde mej bort. Alltså att resa är nog det underbaraste som finns! Nästan. Fick nåt ryck och började sakna Liverpool som fan, haha bara kände att jag måste dit igen! Och London.. Och Rom.. Och Grekland.. Och Egypten!! Man borde ju få nå slags anti-depp mediciner efter varje resa man gjort.
Jaja, resten av dagen kommer jag bli tvungen att plugga häcken av mej, haha! Ett digibildsprojekt ska redovisas imorgon och jag har inte ens tagit alla bilder.. Och på onsdag har vi fysikprov, helvete säger jag bara.
Tänkte även hinna med ett Bosubollspass med Emelie! Det var så nice förra gången så, och har ingen dans ikväll..
På tal om dans, om en vecka och en dag är det uppvisning! Tror vi har 6 stycken danser, herregud.. Det var fördelen med skolmusik, att bara ha en dans. Nu blir det dansa, rusa in och byta på 2 sekunder och upp och dansa igen typ, haha! Men gillar det ändå. ÄLSKAR det.*
Jesjes, men att vi hörs senare hörni!




Kommentarer
Postat av: emme

JAG KOMMER O TITTAR!!!!! :D:D:D xD var är det? :P xD

2010-05-12 @ 12:25:52
Postat av: Malin

WIIIIHO! :DD alltså det är på dansskolan, som ligger typ på fabriksgatan, bakom avancia.. xD lite svårt o hitta dit kanske, hehe.. (A)

2010-05-12 @ 15:22:32
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0