Hanna är hääär


"Min religion förbjuder mej att visa min haka för främlingar..", hahaha internskämt


Hahaha, vi skulle försöka le med ögonen, Tyra Banks säger ju att det är så viktigt! Det resulterade i detta:

Jag skulle inte säga att vi var så bra på det, haha! SMEYES (smize?)


ormen och hästgapet!




Joatt, vi sitter och garvar ihjäl oss åt hak-religionen och våra fina bilder.
Annars gör vi inte så mycket, chillar, lyssnar på musik och sånt. :)
Dagen har varit rätt lång, men slapp tyskan iallafall, vilket underlättar stort!
IMORGON DÅ JÄVLAR! Är grymt pepp!
Kommer troligen befinna mej på Islandia från 9 på morgonen till typ halv 7 på kvällen, HOHO.
Det är ju skolmusik och det ska vara massa evenemang där, med två stycken konserter och då dansar vi i båda, till en av låtarna. Dessutom dansar Ella och jag solo, jag kommer DÖ. Hundra gånger om. Hehe hjääälp.
Men att, igår på dansen fick vi våra klänningar som en hade sytt åt oss, och som vi ska ha imorgon. Gosh vad fina dom blev! Blev helt lycklig. Dessutom ska vi vara barfota och ha håret utsläppt - I LIKE!
Annars var dansen också nice igår, bröt ihop av garv några gånger när tröttheten tog över, haha.
Ikväll ska jag och Saine ut. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men kul ska vi ha iallafall, det är ett som är säkert!
Men att, vi hörs senare hörni! Bye

Kommentarer
Postat av: hanna

synd bara att folket inte fick se 'THE BLICK' ;D

<33

2010-05-06 @ 16:45:32
Postat av: ella

DET KOMMER GÅ BRA!!!!!!!! :)



men att, vet inte om Ludmila har hört av sig, men vi ska i alla fall träffas halv 9 i islandia imorgon :) du kan ju sprida ut det ifall dom andra inte vet

2010-05-06 @ 17:06:50
URL: http://elllamedp.blogspot.com
Postat av: Malin

hanna: HAHAHHAHAHAHA, ohja, myyyycket synd! ;D <33

Ella: JAAAAAAAA, PEPPEPPEPPPPPPP! :D:D:D

Okej, jo hon ringde och sa det sen :) Men bra bra, japp ska försöka :P

2010-05-07 @ 07:03:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0