Om man får drömma lite

så är detta topplistan!







NY, Paris och ny, fungerande (miljövänlig)mobil. Det som gör mej lite extra lycklig är att nåt av dessa kanske med lite tur kan bli verklighet inom en viss framtid.

Hejsan hörni, jag kom nyss hem från Ida. Var först ute och gick i kanske 30-40 minuter, rensade skallen och lyssnade på underbar musik. Efter det stack jag hem till Ida då som sagt och vi såg på Män som hatar kvinnor. Asigt, men bra. Hann dock inte se hela, ser nog resten ikväll!
Nu sitter jag ute i trädgården och njuter av värmen och solen. Har bara t-shirt och shorts (!!!) och fryser ändå inte, tvärtom. Det bevisar ju verkligen att sommaren snart är här, och det är så jävla underbart!
Nu ska jag snart käka middag och sen ikväll händer väl nåt. (:


Kommentarer
Postat av: Francine

HAhahha! va konstigt, de där är typ nästan exakt samma top-lista som jag har, NY (USA), Paris, ny mobil och så skulle jag villa till en massa andra länder också xD hehe, bl.a. till Portugal igen :)

2010-05-13 @ 16:34:45
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahah vad sjukt! Mm, samma här, typ till egypteeeen (A) :D Vi får väl hoppas att nån av våra önskningar slår in nån gång iallafall, haha! :D

2010-05-13 @ 16:49:25
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

ja de får vi hoppas! :D

2010-05-15 @ 21:00:29
URL: http://francinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0