Nyss hemkommen från Saines stuga

Tjaaaaaaaaaa. Nu sitter jag hemma, är trött, risigast och glad. :)
Gårdagen var rätt bäst, haha.
Sov somsagt på Saines stuga, och ja.. vi gjorde helt sinnessjuka grejer. Jag vill bara asgarva ihjäl mej när jag tänker på det nu, haha! Vi kände iallafall äkta frihet! Hoho.
Jao, sen så käkade vi också och så såg vi på en film från när Saine var typ 1 år, JESSUS vad jag skrattade! Saines lilla minibadbalja var gulligast, haha!
Och så badade vi bastu, simmade, var ut och rodde och åkte moppe, maaassa moppe. Fina grejer. Så jävla nice att kunna köra för fullt på deras väg där det aldrig kom en enda bil typ.
Vart dock lite vettskrämd ibland, som när vi skulle köra in i skogen och vi båda plötsligt typ kände på oss hur nån iakttog oss, fyfan. Och när vi höll på att köra rakt ner i ett dike, wohoo, haha.
Yees, sen slirade vi lite mer.... Alltså, ni vill inte veta.
Imorse klev vi upp halv nio, RISIGT. Helt döda. Men vi klarade oss in till stan och förtillfället är Saine på dunderdans, själv ska jag dit till 12. Känner peppen, vill dansa gärnet nu.
Just nu sitter jag och lyssnar på Paul McCartney låtar som jag hörde live i Liverpool, åh vilka minnen!
Men nu ska jag ta och... risa upp (risa ner?) mej!
Vi höööörees, tror det blir en liten bildbomb snart!
Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0