Nu far jag till stranden med Saine

 

Och det gillas! Har saknat våra stranddagar under denna kalla vecka. Men nu tycks värmen återvända! Låg nyss ute på balkongen och solade i en timme också, skönt. Men när jag skulle gå in hände dock världens sjukaste grej. Hade haft datorn i famnen och vilat benen på en pall typ, så benen hade varit helt raka, och nästan överböja, om ni fattar. Sen när jag reste mej och skulle gå så bara gav benen upp. Det var som att dom ville böja sig åt andra hållet, jag bara föll ihop typ! Hade ingen kontroll över benen, det var helt crazy! Haha, så nu vet ni det.
Och nu sticker jag som sagt ut i det fina vädret. Om benen tillåter.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0