MUSIC

Mika - Kick ass



Haha, har nog aldrig upptäckt en låt på ett mer random sätt. Klockan var 2-3 på natten, jag och Ida satt i soffan på hennes stuga, helt risiga och lyssnade på radio, så kommer den här, och jag känner direkt hur hårt jag älskar den! Ville bara dansa gärnet typ, haha. Men jag hade inte en aning om vad den hette, så jag satte igång att lyssna på texten, och det enda jag uppfattade var "running with blood on our knees" och bara för att det var så random kom jag ihåg det, och nu när jag kom hem och sökte på det så kom den här upp!
And i love it! Refrängen är bäst, speciellt det där höga stället. Haha okej ni kanske fattar noll men LYSSNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0