lördagmorgon

Godmorgon hörni.
Ah, jag vill bara leva gårdagen igen och igen. Det var så jävla underbart!
Idag var det stor bild i tidningen på oss när vi dansar. Haha, jag garvade lite. Om dom hade tagit bilden typ en halv sekund senare hade den blivit mycket bättre, för där var vi bara påväg upp i ett hopp, och det såg liite stört ut.
På tal om dansen igår förresten, TACK alla söta för beröm och pepp och sånt! Är alltid lika kul.:)
Hursomhelst, igår kväll var Saine och jag först till Mariepark, men där var det.. inte så kul. Så vi drog vidare, och hamnade på massa olika ställen, men slutade iallafall vid Esso. Snackade med finnar, och sånt. Leipämakkara, haha!
Just nu sitter jag och känner mej allmänt risig. Snart ska iallafall jag och Ida och handla massa fettismat och sen drar vi till hennes stuga! Ska bli så jäkla mys! Känns som att det behövs just nu.
Aja, nu ska jag göra ett inlägg med lite usla mobilbilder från igår! Har mest på mej själv, för att jag ville visa er sminket och håret, hihi. Men vi får väl se vad som kommer.
Hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0