Lite snack om kvällen.

Tjänna. Jo att, då var dansen över då. Förutom en uppvisning på lördag då. Hehe.
Kändes tragiskt, hemskt, sorgligt och andra negativa ord, att lämna dansskolan. Buhu. Vad jag kommer sakna den, träningarna, folket där, allt!
När jag kom hem käkade jag, hoppade i duschen och sen fixade jag ögonbrynen, naglarna, och hålen i öronen så känner mej som en ny människa nu. Sitter för tillfället och kollar på Bellatyrashow från förra veckan. Kissie alltså, ojoj. (:
Aja, imorgon är det fredag. Grymt skönt! Hoppas på ännu en solig sommardag. Nä gud vad töntigt det där lät. Men orkar inte ta bort det heller, haha.
Yesyes, nu ska jag lipa lite över att dh OCH dansen är slut.
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0