Lite om gårdagskvällen.

Hej. För tillfället ligger jag i sängen och bloggar, och min finaste Saine ligger bredvid. :D
Hon sov här inatt jo.
Igår kväll for jag först till Janina dit Saga också kom. Vi fixade oss lite och sånt och sen drog vi ut, till lilla holmen. Där var det fullt med folk. Var där största delen av kvällen, sen for jag och Saine ut och cruisade lite också med några, haha.
Sen tillbaks till lilla holmen men där blev vi inte så länge, vart ju så förbannat kallt!
Så sen drog vi till mej, hade ansiktsmask och grejer.
Imorse berättade Saine om sina sjuka drömmar och det var längesen jag garvade så mycket! Herregud, jag dog, fint att börja dagen med att ligga och vrida sig av gapskratt.
Idag är det dansuppvisning @ alandica som står på schemat! Wohoooooo! Dock bara en dans, trist. Men men, det är ju alltid något. Det är musikinstitutets avslutning, och börjar klockan 3. Men vi har genrep redan vid 1 också.
Sen måste jag, okej det tar emot att säga detta, verkligen: Plugga. Eller iallafall renskriva en grej + öppna biologiboken.. FyFAN. En positiv grej är iallafall att jag far till Sverige imorgon! Ska hälsa på lite släktingar, och kanske med lite tur hinna köpa något.
Men att nu ska Saine och jag gå och dricka juice. Ha det!


haha failad slirbild

Kommentarer
Postat av: Saine

Du är bäst Malin :) <3

2010-05-23 @ 19:51:57
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, för du är. :) <3

2010-05-24 @ 15:27:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0