ikvällikvällikvällikväll

Hallåå hörni, sitter på digibild just nu. Hade min redovisning för ca 2 minuter sen, hehe. Och före det hade jag finskaprov också, gud vad skönt att ha dom två överstökade nu!
Bilderna jag redovisade kommer upp här nån gång i veckan, som vanligt efter ett digibildsprojekt, hehe.
Efter skolan ska jag och Saine till stan, måste köpa snoddar, spännen och strumpbyxor inför dansuppvisingen.
Efter det sticker vi nog till Janina.
Ikväll ska jag leva livet. :) Har dansuppvisning som ni kanske har förstått, och det blir så galet kul! Klockan 6 börjar det, och det är på fabriksgatan, hehe.. Om man bortser från att det kommer bli sjukt trångt och svårt att dansa i den lokalen, så blir det verkligen great!
Ett minus är att min förkylning har hållit i sig, och är värre idag. Har gått runt och låtit som en skogsmaskin hela dagen. OCH kännt mej febrig, wooho. Men det ska nog gå bra. :)
Känner peppen! Finns inget bättre än dansuppvisningar. Och efteråt ska jag på dunderdans. :)
Så förvänta er ingen höjdaruppdatering, men säkert nåt litet inlägg.
ha det bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0