igårkväll.

Hällu. Gårdagskvällen var bra till en början. For på middag, sen ut till tvärsan med Saine och öva på danserna med lite andra dunderdancers. ;D Det gick nog rätt fint, och på Summer in så kör vi!
Sen gick Saine och jag in till stan, i hopp om att hitta på nåt kul.. Eller iallafall nåt fanskap. Men inte ett skit hittade vi på. Jäkligt lamt. Det enda var väl typ att Saine hängde sig över mej så vi båda föll rakt ner i asfalten (AJ min armbåge) och sen låg där i en hög och garvade tills en hundägare gick förbi och undrade vad vi höll på med. Sen så var vi även tvugna att visa några finnar till select, hehe men det orkade vi inte.
Men eftersom jag var med Saine och vår humor aldrig sviker (eller jo ibland) så fick jag ändå massa stora asgarv. :D
Sen gick jag iallafall tillbaks till dom vi var på middag hos, och då kom peppen lite. Det ser bra ut det här, det ser bra ut... Nä okej, nu fattar ni ingenting av vad jag snackar om. Men det KAN HÄNDA att världens bästa grej kommer bli verklighet snart! Eller kanske inte, har ingen aning för tillfället.
Nu ska jag hur som helst till kyrkan. Har två gånger kvar, heh. JOBBIGT.
Resten av dagen får vi se vad som händer, vädret ser ju lovande ut iallafall!
Vi hörs senare!



hehe lite dåligt redigerad men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0