Hemma från genrepet.





Tjooo. Dansgenrepet gick först åt helvete, sen halvbra, och sen ganska jättebra. Hehe. Känner iallafall peppen inför imorgon! BLIR BÄST! Efteråt är det dessutom dunderdans, woho! Snacka om dansdag, men det älskar jag.
Något jag inte älskar är jag har både prov och redovisning imorn, yeey.. Jaja, får överleva.
Haha på tal om inget, så älskar jag min och Celindas humor när vi är trötta! "Woah!!! I didn't see that one coming!"
Nu sitter jag och försöker noppa ögonbrynen och läsa finska samtidigt.. Två plågor at the same time alltså, haha.
Men nu orkar jag inte meeeeer, så nu får det bli lite DH istället!
Och ursäkta uppdateringen förresten, det är inte det att jag inte vill/kan blogga, jag har bara inte tid. Har massa bildbombar som ligger och väntar, hehe. Men snart är ju som sagt dansen slut..... Då har jag ju all tid i världen..... Haha nä nu ska vi inte deppa ihop!
Cya!

Kommentarer
Postat av: celinda

tyvärr, vår humor är nog sämst! xD

men vad ska jag göra nu när vi inte har fyra timmar i veckan som vi kan garva på ? :o :(

<3

2010-05-18 @ 20:28:42
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Måste hålla med xD Haha!

Jaaaa, jag menar det? Jag kommer få allvarliga trauma problem! Vi MÅSTE ses ändå, även om vi inte har vår kära havreflingsdans! <3

2010-05-19 @ 20:57:40
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0