HÄRLIG dag

Hääj. Har haft fullt upp idag. Typ.
Vid 12 for jag på dans, första timmen var bra. Andra timmen var bäst. När vi körde igenom hela programmet sista gången var jag så jävla lycklig, och gav verkligen allt kändes det som! Vart så sjukt jäkla glad av det, kunde inte stå stilla en sekund i slutet! Tror det beror på att vanliga dansen är slut och jag inte har haft dans på en vecka (!), så NU fick jag ta igen allt! U N D E R B A R T. Älskar det så jävla stort.
Efter det for jag ut till min faster, där även gullenora fanns. Mitt tvååriga kusinbarn. Hon är världens sötaste. Sprang runt och fotade och lekte med henne hela tiden typ, gullllleeee. 
Nu sitter jag hemma, ska precis bort på middag typ. Haha vad vuxet det där lät då. 
Sen senare ikväll är det dansövning på tvärsan som gäller! Vi dansar nämligen på Summer in. :) Men mer om det sen!
Måste bara, helt random, nämna en grej från gårdagen också. När jag och Saine skulle cykla till henne före vi for till hennes stuga, så drabbades vi av världens damp. Nån liten satjävel hade nämligen sabbat hennes cykel. Kanske den/de skulle göra det på skoj men det slutade med att Saines händer var helt skitiga och svarta av nån cykelvätska och vi kunde inte använda cykeln alls. Saine fick psykbryt och jag tänkte lägga mej ner och dö på marken av ren ilska, men såklart slog jag i huvudet i nån jävla sten, och skrek som fan. Det dröjde ett tag innnan jag slutade mumla att det nog var hål i huvudet..
Haha, det där är iallafall SÅ typiskt oss!
Men nu hörni, nu måste jag dra. Byee



Btw, sen blir jag också så jävla galen på rykten. (nähä?) Det är ju verkligen den här principen: råkade man t.ex slå någon på tummen en dag, så har man tydligen två dagar senare, nästan slagit ihjäl personen. Orkar fan inte ens bli arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0