I just LOVE it

Heeeeeeeeeeeeej!
Ursäkta uppdateringen, som sagt: VILL blogga men hinner inte. Ska förbättras.
Idag var en riktigt fin dag! Underbart varmt, sommarkänsla som bara stiger och stiger, chill skola.. Efter skolan for Saine och jag till stan, köpte glass och jeansjackor, och sen till lilla holmen där vi låg på bryggan och solade. Sen gick vi även och simmade, det ni! Det var inte ens kallt. Sen kom det lite annat folk också, och ja, hela dagen var allmänt trevlig.
Kvällen blev dock lite fail? Har inte så mycket att skriva om den, men var mest på stan och sen till Ida. Vissa grejer var ju iallafall trevliga, vissa mindre.

Nu till gårdagen: DANSUPPVISNINGEN! Den var underbart jävla fucking mega nice. Hehe.
Det var fullsatt, och varmt som i en bastu hehe. Verkligen, tänk er värmen igår, en liten lokal, massa folk + skitjobbiga danser... Äeeeh. Har aldrig i hela mitt liv svettats så mycket som jag gjorde då.
Jaja, danserna gick bra, INTE EN ENDA BLACKOUT! Har lite trauma från skolmusik, hehe. Så det är jag jäkligt tacksam för. Och inga andra störra failar. Det gick faktiskt helt bra! Är så lycklig över det haha. Men stressen, herregud vilken stress. Sex danser med olika kläder, frisyrer och skor, med endast nån minut på sig att fixa sig är inte så jäkla lätt. Men det gick!
Måste bara nämna en dans, ni förstår inte hur fula vi skulle vara.. Kläder och sånt alltså... Kan ju säga att Emma och jag var överens om att vi hellre skulle gå till skolan i pyjamas än dansa i de kläderna, haha! Men publiken garvade och det var ju meningen. Måsta bara säga bra jobbat alla danstjejer!
Åh vad lycklig jag var igår, allt var så damn underbart, som alltid. Det är som att det är det jag lever för.
Inget slår känslan. Först står man där, väntande och ser publiken, känner nervositeten i varje nerv. Sen, samma sekund man kliver ut på scenen och möter publiken så försvinner ALLT, och det enda som existerar är dansen. Ja som ni kanske har förstått, jag älskar dans enormt mycket. Det är liksom min.. mening. Haha.
Wellwell, efter uppvisningen skyndade jag direkt på dunderdans, svettig som en jävla dåre. Haha, även den var himla kul. Får såna enorma sommarkänslor av att träna på Rödakorsgården, hooho.

Nu sitter jag och pluggar matte. Yes, prov imorgon. Ska nog gå bra får vi hoppas. Annars sitter jag och deppar över att inte ha nån dans mer.. Vill bara ge livet en bitchslap i allmänhet.. Nä, egentligen är det inte så farligt, men jag vet inte.
Blev iallafall på mycket bättre humör när jag skrev om dansuppvisningen.. Hehe. ♥
Nu ska jag fortsätta plugga.
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0