A day i will remember


Först blev jag sminkad av nån proffsig typ. Den här bilden är rätt usel (mobil) men hon var riktigt duktig iallafall. Och jessus vad foundation jag fick! Var helt dyngsur i facet av det först, haha.


sen, efter timmar av väntan, var det dags för håret!


och jag älskade mina lockar jag fick!




eh, usel bild, uppifrån frisören. Men där är iallafall scenen. Alltså, hela islandia var som en skrikande arena, det var helt sjukt!


Och här är en bild på mina roliga dansvänner, ojoj vad vi garvade igår alltså! Dock fattas Sara på bilden, hon var också med igår!


Till sist får ni en bild på klänningen jag hade. En sömmerska hade sytt dom åt oss, det kallar jag lyx! Proportionerna vart dock helt fail, den går till knäna egentligen, haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba

De var såå kul! :D

2010-05-08 @ 18:38:36
URL: http://ebbalonngren.blogg.se/
Postat av: Malin

JODU! Vill bara göra det igen och igen och igen :D

2010-05-09 @ 18:30:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0