dansdag

Heeeeeej, är hemma efter en lång men kul dag på alandica.
Uppvisningarna gick fint, och det var så jäkla roligt! Tyckte dock att det gick bättre i andra konserten än den första.
Och jag och Francine har lyckats göra bort oss totalt rätt många gånger,fyfan haha. Shit vad jag har skrattat iallafall!
Sen fick vi middag där, nicenice. Och maaaaassa enorma fruktfat som det bara var att ta av.
Och så hade vi som vanligt våran loge, haha.
Lite skumt att ena gången man är uppe vid entren är det dagsljus, nästa gång man får en skymt ut genom ett fönster är det kolsvart. Tiden går fort!
Hursomhelst, alla var skitduktiga! Hoppas att det blev mycket pengar som haiti får, hörde nåt om en summa, och den var galet stor iallafall.
Nu sitter jag nyduschad och i mjukiskläder och äter godis. Det var galet skönt att ta bort alla 1000 kilo smink jag hade. Blir ju så, om man vill att facet ska synas på uppvisningarna. Men gosh, så mycket skit i facet har jag inte haft sen i somras, i min lilla fjortisperiod.. Hehe.
Nu sitter jag återigen och funderar på om jag orkar bildbomba.. men nää. Kanske. :)
Ser på nån film annars eller nåt. Jaja, ni får ha det så bra!
puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Yeah, denna dag var ju bäst ;D

Allt gick prima fint :D

2010-03-06 @ 21:02:13
Postat av: Malin

Jooodu tycker jag med! :D Nåjoo :D (Y)

2010-03-06 @ 21:17:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0