040310

Haha, snacka om slut i huvudet när jag kallade gårdagens inlägg för TISDAG 14:49. Pinsamt. Det var ju onsdag jag menade. Tror jag är allmänt trött eller nåt.

Idag var väl som andra dagar. Försöker att inte tänka på Egypten, har kommit fram till att det endast gör mej deprimerad. Måste tillbaka.
Dagen var hur som helst jävligt lång. Men vi fick iallafall sista provet överstökat! Finska. LYCKA! Inget mer provplugg förän i typ maj. Woho. Vi hade sista hk timmen i 8an också, buhu.
Nu sitter jag och glor på smycken och accesoarer i senaste hm-tidningen. Hittade ett par underbara skor!
Snart är det dans, och sen ska jag nog ägna kvällen åt att ... inte plugga! Tjoooo. Men, kom nu på att vi har förhör på typ 14 av europas länder imorgon. F A N.

Jaja, borde inte vara så svårt.
Vet ni vad jag mera känner för att göra ikväll? Ja förutom se på DH då, hehe.
Ska surfa runt på massa klädhemsidor och ladda upp "JAG VILL HA" pics. Är i klädbehov. Känns det som.
Jaja, nu ska jag äta. Känns som att jag slutar varje inlägg med Nu ska jag äta. HAHA.
puss!


haha gammal bild. Kom hem saine!

Kommentarer
Postat av: Saine

Kommer snart hem! Saknar dej så in åt helvete! :( <3

2010-03-06 @ 20:39:07
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D:D:D Saknar dej såsatan :( <3

2010-03-06 @ 21:16:11
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0