datum är tråkiga, men vafan: 29 Mars 2010






Pics på mitt linne jag sydde klart på syslöjden idag (!!!!!!) trodde aldrig jag skulle bli klar.
Och inte trodde jag att jag skulle kunna använda det heller! Men jag är nog rätt nöjd iallafall. Och nu slipper jag äntligen fanskapet.. Att sy alltså, haha.

Annars har denna dag varit rätt slirig och jobbig. Skolan har jag fasat för hela helgen, men well, jag överlevde igen.
Efter skolan skulle jag och Saine på påskvandring i kyrkan.. Men vad hade vi förväntat oss, att allt skulle gå som vi ville?! Självklart gjorde det inte det. Vi missade det, och fick inte komma in, så vi måste vänta 45 minuter på nästa omgång.. Det var psykfel. Vi dampade som fan! Och Saines högljudda och jävligt fula svordomar över det hela hade tydligen hörts in till kyrkan och alla där, haha fail!
Sen, kl.4 fick vi iallafall komma in.. Hehe.
Direkt efter det var det dans, looove. Den gick fint, men den slutade ovanligt tidigt. Så då cyklade jag runt svibyviken i en halvtimme istället, nice var det. Kände vårkänslorna fast himlen inte var helt blå och snön inte var helt borta.
Nu ska jag hoppa i duschen (eller, bara stå i duschen går nog också bra.. Haha samma gamla skämt)
Hörs!


Kommentarer
Postat av: saga

nämen shiiiiet, va snyggt! :O

<3

2010-03-29 @ 19:51:51
Postat av: edvin the one and only

tänkte skaffa blogg men de e ju förjävligt att ändra "header" o sånt, hur snabbt lär man sig allt?

2010-03-29 @ 20:45:15
Postat av: Malin

saga: wiho, tack så jättemycket! :D <3

edvin: Haha, jag vet dt är svårt, men allt man vill veta finns på www.designadinblogg.se :)

2010-03-30 @ 07:40:58
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggt! Jag har kvar en klänning som jag började sy på i syslöjden i 8an eller 9an (dvs snart 10 år sedan, hemska saker! Vad gammal jag börjar bli!)... Den är fortfarande långt ifrån klar, och något säger mig att den kommer att förbli så... :P

2010-03-30 @ 09:47:54
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahahah! Äh, inte börjar du bli gammal, haha! Hehe, nämen menar du det?! ;D Jag har också en liten fin korsstygnstavla från typ 2an med en bild på en segelbåt, halvfärdig haha :D

Men who knows, kanske vi sitter där sen, om x antal år, 80 år gamla, på ett ålderdomshem och syr klart våra barndomsmästerverk! :D

2010-03-30 @ 12:19:24
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0