fredag, 15:00

Aaaaah, när jag kom hem såg jag att både HM-tidningen och nya VR hade landat i brevlådan. LYCKA!
Har nu bläddrat igenom båda. Hittade massa fint men insåg att det nog egentligen bara var två/tre saker jag VERKLIGEN vill/måste ha från HM: en jacka och ett linne och kanske en kofta. Inte likt mej, hoho.
Okej, lite om dagen. Jag hade ett föredrag om parfym (haha, frågetecken) på svenskan, det var väl det ända speciella med idag.
Ikväll ska jag först till Ida och sen med henne och kolla på Saines teater.
Om typ en timme är det dunderdans som gäller, NICE.
Nu ska jag njuta av att det är freeedag och helg!


Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, ja ska oxå på teater ikv :)

2010-03-19 @ 14:29:55
Postat av: Malin

Yey! Då ses vi säkert då! :D

2010-03-19 @ 17:16:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0