there's no halo 'round my head

Alltså näe. Vadå meningslös dag? Vadå typisk söndag?
Åhhh, kan inte bestämma mej om jag har damp eller bara är helt.. tom på humör typ, haha. Orkar inte riktigt tänka.
Vill helst.. resa bort.
Jaja, dagen har spenderats vid datorn, i soffan, på promenad. Wehu..
Ikväll var det snack om att jag skulle vara med Ida och Saine? Vet inte, men kanske. :)
Manboy, manboy, you can call me manboy, har jag gått runt och nynnat hela dagen. TIHI.
Eric Saaaaaadeeee ♥ förlåt, ska sluta. Det här är ju fan värre än min forna Bill Kaulitz feber! Nästan.
Nu ska jag nog fördriva tiden med felsms.com, haha! Så går det när man inte har nåt bättre för sig. Återkommer senare.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0